niedziela, 19 lutego 2012

Eliksiry

   W dodatku Pokolenia, pojawia się chemiczny stół laboratoryjny "Kataliza". Możemy na nim przyrządzać różne eliksiry. Potrzebną umiejętnością jest w tym przypadku logika. Poniżej jest kilka zdjęć i lista wszystkich eliksirów, możliwych do wynalezienia przez sima.



Wszystkie eliksiry.
  1. Eliksir poprawy nastroju - dodaje simowi nastrójnik "pocieszenie".
  2. Sok śmierdzący - po wypiciu go, pasek higieny robi się cały czerwony. Simowie mogą zrobić nowy psikus - postawić śmierdzącą bombę w miejscu gdzie stoi, a wszyscy inni simowie zaczną wymiotować , zatykać nosy i dostaną nastrójnik 'Skwaszony'. 
  3. Płynny Koszmar - daje nastrójnik "Przerażony".
  4. Radykalna reperacja - sim dostanie nastrójnik "Natychmiastowe Majsterkowanie". 
  5. Pełny pęcherz - simowi bardzo szybko maleje potrzeba pęcherza - co (simową) minutę przesuwa się o mały kawałeczek. 
  6. Eliksir usypiający - po wypiciu sim położy się spać i bardzo szybko się wyśpi, dużo szybciej niż zazwyczaj. 
  7. Eliksir duchów - twój sim staje się duchem na 3 simowe godziny. Tego eliksiru nie wypijamy, tylko "Wyrzucamy", czyli sim po prostu rozbije go o podłogę. 
  8. Metaforium wymyślonego przyjaciela - zmienia wymyślonego przyjaciela dziecka w prawdziwego sima. Prawdziwi simowie nie mogą go wypić. 
  9. Znikający ninja - po wypiciu automatycznie teleportuje sima do domu. Ale jeśli już tam jesteś, to nie możesz go wyrzucić (tak samo jak z eliksirem duchów, nie wypijamy go tylko rozbijamy).
  10. Eliksir odmłodzenia - automatycznie cofa sima na początek wieku młodego dorosłego. 
Efekt eliksiru duchów :)

Sim przenika przez ściany i obiekty jak prawdziwy simowy duch :)

2 komentarze:

  1. Masz bardzo nieczytelną czcionkę... Po co piszesz, jak się nie da rozczytać?... .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! http://cassiesims3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń