W dodatku Pokolenia, pojawia się chemiczny stół laboratoryjny "Kataliza". Możemy na nim przyrządzać różne eliksiry. Potrzebną umiejętnością jest w tym przypadku logika. Poniżej jest kilka zdjęć i lista wszystkich eliksirów, możliwych do wynalezienia przez sima.
 |
Wszystkie eliksiry. |
- Eliksir poprawy nastroju - dodaje simowi nastrójnik "pocieszenie".
- Sok śmierdzący - po wypiciu go, pasek higieny robi się cały czerwony. Simowie mogą zrobić nowy psikus - postawić śmierdzącą bombę w miejscu gdzie stoi, a wszyscy inni simowie zaczną wymiotować , zatykać nosy i dostaną nastrójnik 'Skwaszony'.
- Płynny Koszmar - daje nastrójnik "Przerażony".
- Radykalna reperacja - sim dostanie nastrójnik "Natychmiastowe Majsterkowanie".
- Pełny pęcherz - simowi bardzo szybko maleje potrzeba pęcherza - co (simową) minutę przesuwa się o mały kawałeczek.
- Eliksir usypiający - po wypiciu sim położy się spać i bardzo szybko się wyśpi, dużo szybciej niż zazwyczaj.
- Eliksir duchów - twój sim staje się duchem na 3 simowe godziny. Tego eliksiru nie wypijamy, tylko "Wyrzucamy", czyli sim po prostu rozbije go o podłogę.
- Metaforium wymyślonego przyjaciela - zmienia wymyślonego przyjaciela dziecka w prawdziwego sima. Prawdziwi simowie nie mogą go wypić.
- Znikający ninja - po wypiciu automatycznie teleportuje sima do domu. Ale jeśli już tam jesteś, to nie możesz go wyrzucić (tak samo jak z eliksirem duchów, nie wypijamy go tylko rozbijamy).
- Eliksir odmłodzenia - automatycznie cofa sima na początek wieku młodego dorosłego.
 |
Efekt eliksiru duchów :) |
 |
Sim przenika przez ściany i obiekty jak prawdziwy simowy duch :) |
Masz bardzo nieczytelną czcionkę... Po co piszesz, jak się nie da rozczytać?... .
OdpowiedzUsuńSuper! http://cassiesims3.blogspot.com/
OdpowiedzUsuń