środa, 20 czerwca 2012

The Sims 3 Nie z Tego Świata

   EA zapowiada nowy dodatek z serii The Sims - Nie z Tego Świata. Tym razem,  będziemy mogli wcielić się w różne istoty fantastyczne- wilkołaki, wróżki, wiedźmy i czarodziejów. W nowym mieście - Moonlight Falls - będziemy musieli uważać na zombi i wampiry. 
   Jak można zobaczyć w zwiastunie, premiera odbędzie się we wrześniu.

The Sims 3: Nie z tego świata okładka

Sims 3 Nie z tego świata






   Osobiście, ten dodatek nie przypadł mi do gustu. Szczerze uważam, że to beznadziejny pomysł i nigdy nie mam zamiaru go kupić. Niektóre elementy wydają się być ciekawe, ale myślę wolę grać w świecie bez magii i potworów.
   A co wy myślicie o takiej mrocznej i magicznej odmianie simsów? Komentujcie!



4 komentarze:

  1. ja uwazam ten dodatek za bardzo fajny i mam zamiar go kupi bo od zawsze lubialam tego tybu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dodatek! Oczywiście, że go kupię. Czytałam o nim dużo rzeczy. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście że go kupie oczekiwałam na dodatek tego typu teraz trzeba czekać na sims 3 4 pory roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! Kocham takie klimaty. Ale z tymi zombiakami to tak się trochę boję, bo z tego co czytałam na forach sim może zostać zjedzony przez zombie i umrzeć, czego bym nie chciała. Moja siostra na pewno zachwyci się wróżkami, ja z kolei pobawię się magią i czarodziejami... Kupię na pewno, ale najpierw poczekam aż zejdą ceny, bo na początku na pewno będą strasznie wysokie. A co do premiery, to tak trochę głupio, że we wrześniu, bo przecież dużo ludu powinno się już uczyć, a nie grać...

    OdpowiedzUsuń